WELKOM BIJ

THE PLAYERS GOLF CLUB!!

The Players Golf Club' is opgezet om een platform te bieden voor pure golfers. Golfer die progressie willen boeken en samen willen spelen met anderen, maar die niet persé lid hoeven te zijn van een golfclub met eigen golfbaan. We zouden graag veel golfers verwelkomen voor wie het een persoonlijke wens en uitdaging is om ooit wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau te spelen. Daarom hebben we ook een samenwerking met de Open Golf Tour . NL.

Als startende club gaan we beginnen we met het aanbieden van een basis lidmaatschap met handicap registratie, en bestaat de mogelijkheid deze te combineren met een Tour Membership van de Open Golf Tour.

Basis lidmaatschap:

Het Basis lidmaatschap van The Players Club is voor alle golfers, ongeacht leefijd en handicap.

Lidmaatschap The Players Golf Club met handicap registratie: € 75,-

Met dit lidmaatschap ben je direct NGF lid en registreer je eenvoudig je handicap en ontvang je een 'EGA-handicap' pas. Bovendien ontvang je:

• NGF Pas inclusief WA-verzekering.
  • Met 15% korting spelen op ruim 20 golfbanen via het iGolf Pay&Play abonnement (dit is gratis maar kost normaal 12 euro).
  • Online- en mobiele NGF handicapregistratie via GCN.

Voor golfers van 16 jaar en ouder met maximaal hcp. 14.0 hebben we ook de mogelijkheid een combinatielidmaatschap met de Open Golf Tour te nemen:

Lidmaatschap The Players Club + Tour Membership Open Golf Tour:

Lidmaatschap The Players Golf Club met hcp registratie + een Tour Membership van de Open Golf Tour: € 150,-

Met het TPGC lidmaatschap aangevuld met het Tour Membership van de Open Golf Tour ontvang je:

• NGF lidmaatschap
  • Ontvang je een NGF Pas inclusief WA-verzekering
  • met 15% korting spelen op 20 golfbanen via het iGolf Pay&Play abonnement.
  • Online- en mobiele NGF handicapregistratie via GCN.
  • Korting op het inschrijfgeld van alle wedstrijden in de kalender van de Open Golf Tour georganiseerde wedstrijden.

(Lees hier meer over de Tour memberships van de Open Golf Tour)

Wil je meer informatie? Mail gerust naar: info@theplayersgolfclub.nl of bel: +31654654952.

De 'The Players Golf Club' is een initiatief van Green Pepper Golf.

The Players Golf Club heeft tot doelstelling golfers te verenigen die geen genoeg kunnen krijgen van de mooiste sport en zich aangetrokken voelen tot het spelen van wedstrijden, zich willen meten met anderen en zichzelf continue willen verbeteren. Het lidmaatschap aan de The Players Golf Club staat los van je leeftijd en speelsterkte maar heeft een focus op golfers van 18 jaar en ouder. Zie jij jezelf als pure golfers: denk je golf, praat je golf, slaapt je golf? Welkom bij The Players Golf Club!